Страници

сряда, 31 юли 2013 г.

SKIN ON SKIN



сгоден съм за най-крехката красота сред вселената някак си това е живота за който мечтая отдавна единственото нещо важно за моите вени обичта е тя показва правилната светлина сноп от неоново сияние застилащо простора искам винаги да е така

космическо като в стихотворение от елин рахнев където има много и различни нюанси аз съм този чието дихание не функционира без кожата й аз съм този който й обеща да я прегръща по цели нощи да я целува по цели дни баща ми ни чака вече

стаята е готова завесите са спуснати светулките са наоколо и пеят портисхед изобщо няма идея колко обичащ мога да бъда с нейното ляво рамо до моето дясно идва безсмъртието на ловуващите силуети те са значимото в този бял кокаинов свят

Росен Карамфилов

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...