Страници

неделя, 11 януари 2015 г.

Цитати на известни личности вдъхновени от кафето

Кафето. Сутрешният ритуал, без който началото на деня е немислим. От дълги години кафето привлича хората с омайващия си аромат и освежаващо въздействие. Популярната напитка поражда у великите умове и интересни мисли за нея. Ще ви покажем няколко цитата на известни личности, вдъхновени от пристрастяващото действие на кафето.

Дори лошото кафе е по-добро от липсата на кафе изобщо.” – Дейвид Линч

Да се самоубия или да си взема кафе?” – Албер Камю

Сред многобройните лакомства на масата … кафето може да се разглежда като едно от най-ценните.” - Бенджамин Франклин

Силно кафе, много силно кафе, това е, което ме събужда.” - Наполеон Бонапарт

Отмервах живота си с кафени лъжички. -  Томас Стърнз Елиът

Щом кафето попадне в стомаха, предизвиква голяма суматоха. Идеите започват да се движат... пораждат се асоциации, листът е запълнен. Кафето е съюзник и писането престава да бъде борба.” - Оноре дьо Балзак

Някои сутрини се събуждам, сядам, пия кафе, гледам моята красива градина и си казвам: "Помни колко хубаво е това, защото може да го загубиш. "” - Джим Кери

За мен миризмата на току-що приготвено кафе е едно от най-великите изобретения.” - Хю Джакман

Без сутрешното ми кафе съм като изсъхнало парче печено месо.” - Йохан Себастиан Бах

Кафето ни прави корави, сериозни и спокойни.” - Джонатан Суифт

Ако това е кафе, моля да ми донесете чай, но ако това е чай, моля да ми донесете кафе.” - Ейбрахам Линкълн

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...