Страници

събота, 28 септември 2013 г.

Хвани ми ръката...



               хвани ми ръката
               заведи ме там
               където е шарено
               ще носиш дрехи

               само от слънце
               и парфюм от
               сол вятър мен
               ще танцуваме
               ти като буря
               а аз ще те водя
               и всяко завъртане
               ще е гръм
               пурите си ще паля
               от бедрата ти
               а черният ром
               ще облизва
               всяка твоя извивка
               като джентълмен
               като копеле
               като мен
               хвани ми ръката
               Куба е там
               където се обичаме.



              Августин Господинов

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...